Happythings2017

#happythings2017 #2

Ik maak er geen wekelijkse traditie van, maar beloof jullie 1x per maand mijn mooiste foto’s te tonen. Foto’s die me blij maken. Momenten die me blij maken. Dingen die me blij maken.

Foto 1:

Aya aan het turnen. Het maakt haar gelukkig wat op zich ook mij gelukkig maakt. Elke dag is ze ermee bezig en mogen wij een gans showspel aanzien.

Image by Mamavantweeblog

Foto 2: We waren op bezoek bij ons neefje. We proberen elkaar vaak te zien, zodat de kindjes een leuke band kweken. Het is altijd heel druk met zijn drieën samen. We maken herinneringen voor het leven.

Image by Mamavantweeblog

Foto 3: Aya leerde een nieuwe vriendin kennen. Het klikte meteen en we wisselden facebookgegevens uit. ​

Foto 4: Nassim aan het slapen. Hij mag dan wel denken dat hij al groot is, maar eigenlijk is hij nog klein. Het werd tijd dat het vakantie was want hij was een beetje vermoeid. Af en toe een middagdutje op 4 jaar is noodzaak voor hem.

Image by Mamavantweeblog

Foto 5: deze plateau van Zeeman. Gewoon omdat hij zo mooi is.

Image by Mamavantweeblog

Foto 6: de pilea’s. Mijn schoonbroer haalde de baby’s van de moeder weg en plantte ze apart. Ik hoop dat mijn baby’s snel zelf baby’s krijgen.

Image by Mamavantweeblog

Foto 7: terwijl ik aan het werken was gingen de kids met oma naar zee. Ik kreeg een uitgebreid fotoverslag, want om te vertellen waren ze natuurlijk te moe.

Image by Mamavantweeblog

Foto 8: Nassim kreeg een uurwerk van oma. Hij was er van overtuigd die te kunnen lezen. Het was een geweldig moment te zien hoe serieus hij bezig was. 

Image by Mamavantweeblog

Foto 9: een selfie met de kids. Ik moet het veel vaker doen.

Image by Mamavantweeblog

Foto 10: Aya aan het troosten. We zijn aan het kijken naar Trolls en plots loopt ze vol. Ik vind het belangrijk dat ze haar emoties kan tonen en wimpel het niet af als onnozel. Het is een gevoelig kind, van wie zou ze dat hebben?

Image by Mamavantweeblog

2 gedachten over “#happythings2017 #2

Geef een reactie

