About me

Paasoutfit 2017.

Graag toon ik jullie mijn paasoutfit voor dit jaar. Geen grand chique want daar doen wij niet aan mee. Gewoon gezellig eten bij mijn mama, bijna alle kinderen en kleinkinderen samen. Eitjes rapen en naar huis, om daar nog meer eitjes te rapen.

Kijken jullie mee?

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Ik koos een rok van Essentiel. Daarop een jeanshemd uit Primark en ook een bomberjasje uit Primark. De sneakers zijn van Nike en de gouden ketting Fleurfatale.

Hoe was jullie easterlook? Durven jullie een tutu dragen?

Xoxo

5 gedachten over “Paasoutfit 2017.

  1. Super outfit! Vooral omdat het een tutu is die je combineert met iets roze, wat veel origineler is dan een roze tutu! 😉
    En om te antwoorden op je vraag: nee, ik durf geen tutu dragen omdat ik denk/dacht dat het te braaf en girly is. Maar hoe jij hem draagt vind ik het super! Ook een prachtexemplaar overigens…!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

