lifestyle

Vakantiekiekjes 

Dat de afgelopen paasvakantie hier een TOPvakantie was hoef ik jullie niet meer te vertellen. Ik nam enkele dagen vrijaf en genoot van elk vrij moment met de kids. Het feit dat mijn dochtertje dinsdag na school meteen zei: ‘mama, ik heb je gemist vandaag’ betekend dat ook zij ervan genoten heeft.

Ik ga eerlijk zijn met jullie. Voor mij mag de vakantie langer duren. Ik geniet daar echt van. Ik was zelf een beetje triestig toen het maandagavond werd en we weer back to reality gingen. Gelukkig is de komende maand mei eentje met veel vrije dagen en daar gaan we dan ook extra van genieten

Ik toon jullie enkele vakantiekiekjes want beelden zeggen vaak veel meer dan woorden. Enjoy!


Wat hebben wij allemaal gedaan?

De kindjes gingen met oma naar zee. Ze gingen naar De Haan. Ik ging er zelf nooit eerder, maar volgens oma moeten we dit wel eens doen.

We hadden een logéétje! Mijn beste vriendin haar dochtertje kwam enkele dagen op visite. We gingen naar Nijntje in Oostende, zwemmen en het doolhof. Dat laatste vonden ze niet fijn. En ik ook niet. De kinderen hadden een beetje schrik dat we er nooit meer uit gingen raken. Dit doen wij niet opnieuw, of toch niet in de komende 2 jaar.

Harry Malter stond ook op de planning, meer daarover lees je hier.

Wat deden jullie allemaal in de vakantie? Hebben jullie ook zo hard genoten?

Xoxo

2 gedachten over “Vakantiekiekjes 

Geef een reactie

