kids

Belgisch & Betaalbaar: Liv + Lou

Liv + Lou is een splinternieuw kidslabel van Belgische bodem. Zoals de titel zegt is het ook nog eens betaalbaar.  Liv + Lou staat voor comfortabel en hip, daar hadden ze mij al vangen. Bij de woorden ‘comfortabel en hip’. Het Antwerpse label Lily Balou bedacht deze lijn. Je weet wel die dat de sponsen broekjes weer helemaal hip maakte.

De volledige collectie matcht bij elkaar en is unisex. Althans de truien. Alhoewel we in 2017 zijn en mijn zoon ook wel eens even een jurkje van de zus durft aan te doen. De kleuren en prints zijn zodanig gematcht dat je gewoon alles kan mixen. De lijn komt in 5 maten, te starten bij maat 92 en te eindigen bij 134/140.

Ik toon je graag mijn favoriete items van dit seizoen. Ik zie mijn kinderen al helemaal in stralen.

De prijs:

Een sweater koop je vanaf €29.95, de jurkjes vanaf €25,95 en een T-shirt vanaf €17,95. 

Het label werd afgelopen winter getest bij Brantano. Na een positieve evaluatie is het nu ook bij 3 andere webwinkels te verkrijgen.

Liv + Lou koop je (online) bij BobillyMothermoo.se , Lily Balou of gewoon bij Brantano

Xoxo

5 gedachten over “Belgisch & Betaalbaar: Liv + Lou

Geef een reactie

