Food

Recept: Peppermint Crisp Pie.

Toen ik in 2009 naar Zuid-Afrika reisde leerde ik deze taart kennen. Een supereasy no-bake cake.

Wat heb je nodig?

  • Room
  • Rachel koekjes
  • Condensed milk met caramel (deze vind ik enkel bij ons in hypercarrefour)
  • Peppermint crisp chocolade bar



Beleg de onderkant van je schaal met de rachel koekjes. Bedek de volledige onderkant.

Doe je condensed milk met caramel in een schaaltje en roer tot het vloeibaar is.

Klop je room op maar maak het niet te stijf.

Doe je room bij de caramel samen met 100 gram peppermint crisp chocolade die je volledig verkruimeld hebt (om het snel te doen laat ik de chocolade in de verpakking en verkruimel ik zo). Roer goed zodat alles mooi gemixt is.


Doe je roombeslag over de koekjes. Je mag rijkelijk strijken! Doe enkele lagen en eindig je taart met een laagje beslag.


Werk af met grotere stukjes chocolade als topping.



Laat stijven in de frigo voor minimum 2 uur. Daarna is je taart etensklaar.

Smakelijk!

Xoxo

2 gedachten over “Recept: Peppermint Crisp Pie.

Geef een reactie

