lifestyle

SHOPLOG /// Zeeman

Het is echt alweer even geleden dat ik een shoplog maakte. Ik ging naar Zeeman omdat ik een paar dingen ‘nodig’ had. Wat bracht ik mee?

Versheidsdozen

Ja echt! De grootste variant kost €2,49 voor 2 stuks, de kleinere €0,99 ook voor 2 stuks. Ik gebruik ze als lunchbox voor de kids! Ze sluiten en openen makkelijk én de kleine variant past verticaal perfect in de grootste vorm. Het kleinste doosje dient voor groentjes, kaasjes of stukjes vlees. De boterhammen passen dan perfect ernaast. De beste €2,49 dat ik ooit heb geïnvesteerd, voor lunchboxen althans.

Kledij

Mijn zoontje was toe aan een grotere maat boxershorts dus bracht ik een 2pack mee. €3,99 voor 2 stuks, wat ik voor Zeeman eigenlijk goedkoper zou verwachten.

Ook bracht ik 2 onderhemdjes mee van de jongenscollectie. Eentje voor mijn dochter en eentje voor mijn zoontje. Wij gebruiken ze in de zomer gewoon als tanktop. De print is unisex, al zou mijn dochter wel rologen als ze wist dat het van de jongensafdeling kwam.

Voor mezelf kocht ik een short en betaalde €7,99. Wit en kant kan trashy zijn, maar als je het goed combineert kan het ook heel mooi zijn. Enige nadeel is dat hij doorzichtig is. Dringend tijd dat ik wit ondergoed aanschaf.

Xoxo

6 gedachten over “SHOPLOG /// Zeeman

Geef een reactie

