kids

Aya’s lentefeest.

Vorige zondag was het eindelijk zover. Aya haar lentefeest. We kozen voor een taartbuffet en sloten de avond af met frieten en frikandellen. Helemaal hoe zij het wou.

De taarten waren vooral selfmade. Ik maakte een Peppermint Crisp Pie, een chocolade cake, een vanille cake en mijn BFF een Kinderbueno taart.


De decoratie maakte ik zelf. Mer crêpepapier en satéstokjes maakte ik een taarttassel. De honeycombs kocht ik in Hema en bevestigde ik ook op een satéstokje. Ook verzamelde ik lege bokalen en kocht een bolletje wol in de action. Ik bevestigde met lijmspray, theelichtje  erin et voilà. De bokalen ga ik hergebruiken voor buiten. Op een zwoele zomeravond op terras.

Mijn zoon droeg een Skinny jeans, hemdje en Pépé schoenen. Aya een Lebig jurkje.


Als kers op de taart, de nichten en achternichten samen ❤️ 

Aya ruilde haar kleed ik voor iets wat minder bleef hangen tussen de struiken.


Het was een fantastische dag, exact hoe ik het me had voorgesteld. De kinderen waren gelukkig, het eten heeft gesmaakt en mijn voeten deden ongelofelijk veel pijn. 

Xoxo

2 gedachten over “Aya’s lentefeest.

Geef een reactie

