lifestyle

Picture perfect.

Gisteren was ik in de wagen aan het luisteren naar de radio, ik kan daar echt van genieten. Er werd gepraat over social media en hoe gevaarlijk het is voor beïnvloedbare jongeren. Het online plaatje lijkt perfect en iedereen gaat er vanuit dat alles dan perfect is. Wat velen niet weten is dit: achter elk perfecte plaatje staan er minstens 10 die het niet gehaald hebben. Ik heb het geluk dat mijn kinderen dit fijn vinden. Al is heeft de zoon er veel minder zin in dan de dochter. Soms zijn er dagen dat ook zij geen zin heeft, zoals vandaag. Mijn geplande Instagram foto van ons 3 moet eraan geloven. Ze had geen zin. Een perfecte foto geeft niets weer van hoe het er eigenlijk aan toe gaat en je mag je daar eigenlijk ook niet aan spiegelen. Ikzelf geniet van vele foto’s, maar ik besef ook goed dat het niet zomaar klik-klik-gedaan is. 

Graag neem ik jullie mee achter de schermen en geef ik enkele voorbeelden.


Xoxo

2 gedachten over “Picture perfect.

Geef een reactie

