interieur·lifestyle

Let’s get organised!

Rust in huis is rust in mijn hoofd.’ En zo ook overal in huis. Ik stoor me al maanden mateloos aan mijn kleerkast. Het is de meest onhandige kast ooit. 2 zweefdeuren, 2 roedes en bovenaan 2 legplanken. Veel te weinig voor al mijn kleren maar bon, ik moet het nog even daarmee doen.

Ook mijn handtassen en beddengoed zitten allemaal in die kast. De kast is te hoog voor mij en ik omzie het om telkens een stoel te nemen, waardoor dat dus een rommelig boeltje geworden was. De lakens bovenaan, handtassen onderaan. 

Vandaag moest en zou ik dat rommeltje opruimen. Ik ging naar de action om 3 opbergdozen (wat uiteindelijk te weinig leek want ik heb de opruimkriebels vast!) en vulde die. De bovenste plank werd nog steeds gebruikt voor het beddengoed, de onderste nog steeds voor de handtassen. Kijken jullie mee naar de voor en na?

Voor:


Na:


Een pak opgeruimder zoals je ziet! De handtassen zitten allemaal in 1 box. Ik heb er niet zoveel. Ernaast liggen de 2 reistassen van Jeune Premier. Die zijn zo mooi dat ze zeker niet op zolder vliegen bij alle andere reistassen.

Voor de lakens zal ik nu toch maar een trapje moeten gebruiken. Ik zag een leuke bij Ikea, dus daar moet ik binnenkort toch eens naartoe. 

Ik ben vooral blij dat dit alweer een werkje is die van de lijst afgevinkt kan worden!
Xoxo

Een gedachte over “Let’s get organised!

Geef een reactie

