kids

Broeder-en zusterliefde.

Graag neem ik jullie mee naar de afgelopen 4,5 jaar. Mijn kinderen komen gelukkig goed overeen, althans nu nog. Ben ik kwaad op 1 van de 2, dan staat de ander er even beteuterd bij. Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat deze band levenslang blijft. Ik zocht de leukste foto’s van de afgelopen jaren bijeen. Helaas ontbreken er teveel. Ik moet leren backups maken, of schijfjes branden ofzo.


Xoxo

8 gedachten over “Broeder-en zusterliefde.

  1. Is echt mooi: de band tussen broers en zussen is het mooiste dat er is. Ik geloof dat je als mama altijd een grote rol hierin speelt om ervoor te zorgen dat er geen ruzie komt tussen de kinderen, ook op latere leeftijd, wanneer er bijvoorbeeld partners in beeld komen. Dus ja: dat is een grote verantwoordelijkheid voor ons mama’s die we met plezier zullen nemen denk ik… 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

