kids·lifestyle

Sandalen voor coole kerels.

Shame on me! Mijn zoon had nog geen sandalen, arm schaap. Met de hitte van de afgelopen dagen droeg hij zijn plastieken sletsen. Die kan hij zelf ook makkelijk aan en af doen, maar om naar school te gaan hadden we toch een beter paar nodig. (En schoon is dat nu toch ook niet he?!)

Maar ken je dat, niet goed weten welke maat je moet nemen? Een kind die niet graag gaat passen? Weinig keuze aan schoenwinkels? Of overal hetzelfde? Jaja, ik vond nergens mijn goesting. Al 3 jaar op een rij draagt het manneke ofwel de standaard Kipling sandalen ofwel de gekende Birckenstock. Ik wou deze zomer voor iets specialer gaan! Sowieso bruin, dat vind ik makkelijk combineerbaar met alle stijlen/kleuren van kledij.

Letterlijk gans Zalando zocht ik af. Ik zag alles passeren. De spiderman sandalen raakten net niet in het winkelmandje, al zouden ze zeker en vast gescoord hebben bij mijn kerel. Ik vond 2 paar sandalen die me een instant oh-die-zijn-mooi gevoel bij kreeg, waarvan 1 paar te groot (en helaas geen andere meer op voorraad), en 1 paar perfect. We kozen voor de sandalen van het merk Stups en deze kosten €29,95.



Het is een zacht suède, ook de binnenkant is heel zacht. Lijkt me fijn om aan te hebben. In real life zijn ze iets donkerder dan op foto, wat ik nog mooier vind. De sluiting is met velcro, nog een voordeel, aangezien een gespje toch nog moeilijk kan zijn om zelf te openen/sluiten. Ik vond het middenstuk nét dat tikkeltje anders dan bij de meeste sandalen. Nassim kan er ook heel snel mee lopen, zegt ie. En dát is wat telt voor een kind van 4.

Xoxo

Een gedachte over “Sandalen voor coole kerels.

Geef een reactie

