kids

Maxirokken ook voor minimeisjes.

Aaah maxirokken. Ik draag niet liever! Comfortabel, luchtig, gemakkelijk combineerbaar. Mijn nageslacht nam hetzelfde gedacht over en is knettergek van maxirokken! Hoe wijder hoe contenter het kind is. Wij combineren maxirokken vooral met jeanshemdjes. Al is het met een wijde croptop ook heel erg mooi.

Helaas is dat nu eens iets wat je niet zo gemakkelijk terugvind in de winkelstraat. Speciaal voor jullie zocht ik het ganse web af naar de allermooiste maxi rokken voor jouw prinses.
Deze rok van Bobo Choses vind ik ge-wel-dig mooi. Deze staat al heel lang op onze verlanglijst en kocht ik uiteindelijk bij Bohemian Child.


Deze van Soft Gallery kocht ik in actie bij Little Lou. Ik dacht dat het -25% was. Hij is heel zacht en Aya zal hem zeker een aantal jaren kunnen dragen dankzij de rekker. Wie zegt dat 7/8 of 3/4 rokken niet mooi kunnen zijn heeft het dus verkeerd.


Ook Zara heeft een iets langere rok in hun collectie. Geen maxirok, wel een midirok. Minstens even cool.

In de sales van Retronaut kocht ik onderstaande rok aan -50%. Deze rok is van het merk The Animals Observatory en is vrij prijzig. Natuurlijk krijg je kwaliteit in de plaats.


En deze staat nog op het verlanglijstje, eveneens van TAO


Mag het voor jullie allemaal wat unieker en budgetvriendelijker? Haal naald en draad boven en maak zelf je maxirok. Hiervoor neem je gewoon de stofbreedte, meet je af hoe lang je hem wilt. Steek een rekker in de stofbreedte et voilà. Klaar is kees. 

Dragen jullie juffrouwtjes ook maxi rokken?

Xoxo

3 gedachten over “Maxirokken ook voor minimeisjes.

    1. Ikzelf struikel nooit over de lengte, ik koop of laat ze inkorten tot net onder mijn enkel. Als ik trappen doe hou ik die gewoon een beetje omhoog! Mijn dochtertje zelf ondervind ook geen problemen, al doen we ze niet aan voor school en de speeltuin!

      Like

Geef een reactie

