lifestyle

#ootd zomerse floral maxi jas.

De lange titel zegt het al, dit bericht gaat over een zomerse floral maxi jas. Ik zie jullie al met de ogen draaien en denken ‘wat is dat nu weer?’. Bon, ik laat de spanning er niet langer in zitten en toon jullie graag mijn #ootd.

Op de foto zie je meteen ook mijn favoriete slippers die helemaal niet bij de outfit passen en ik er dus niet mee combineerde, ik draag ze enkel voor thuis aangezien schoenen uit gaan aan de voordeur.
De floral maxi jas is een heeeel licht stofje, perfect voor dit weer. Ik kocht hem bij Zalando en betaalde er €25,45 voor. Hij is van de maternity collectie uit New Look maar dat weet niemand. Behalve jullie dan. Hij heeft geen speciale extra stikking aan de zijkant, dus je ziet het ook echt niet.


De T-shirt is eveneens van Zalando en kost €10,35w


De jeans komt uit H&M en heb ik zeker al 3 jaar. Het is een high waist (want ik draag écht niets anders meer dan dat!) en kostte €19,99. Ik weiger veel geld uit te geven aan broeken!

Ik vind de ‘jas’ echt geweldig mooi. Als je al kan verliefd worden op kledij, dan verloor ik een stukje van mijn hart aan dit item. Ik plan ze nog verder te combineren met een plooirok, een zwarte of een donkerblauwe jeans.

Vinden jullie deze ook zo mooi?

Xoxo

3 gedachten over “#ootd zomerse floral maxi jas.

Geef een reactie

