lifestyle

Mijn eerste keer..

Mijn eerste keer.. ‘ja wat?!’ Hoor ik jullie al denken. Voor alle lezers met een dirty mind, ik ga jullie moeten teleurstellen. Het gaat vandaag over mijn allereerste keer gelnagels. Enfin, ik had er ooit laten zetten bij iemand die in opleiding was. Een halve cm dik en gatlelijk. Tegen dat ik buiten kwam had ik ze alweer afgekraakt. 

Ik ben een moeilijk mens wat betreft ‘onnatuurlijke producten op mijn lichaam’. Daarmee bedoel ik ook make-up en juwelen. Make-up mag ik niet voelen, juwelen evenmin. Ringen blijven niet langer dan een half uur aan, deze nagels gelukkig wel.

Ik ben al sinds kindsaf een fervent nagelbijter. Ik kan gewoon geen schaartje gebruiken om mijn nagels te knippen. Het klopt niet in mijn hoofd en geeft mij een heel raar gevoel. De keren dat ik mijn nagels wel heb laten groeien vond ik ze vreselijk. Een nagellakje erop vond ik nog erger want ik krijg daar precies koude vingers van. Een gekke kronkel in mijn hoofd. Enfin het moest er eens van komen, ik wou een verzorgde hand. Om 16.30 werd ik verwacht bij Jubelle voor mijn sessie. Spannend! Ik werd heel goed ontvangen. Julie verschoot een beetje van mijn nagels natuurlijk (en dat zullen jullie ook doen!), maar ze zag het zitten. Ze heeft mijn nagels prachtig omgetoverd. Ik ben suuuuperblij ermee en kijk alweer uit naar een volgende sessie!

Voor:


Na:


Ik koos voor een korte nagel, zodat het contrast voor mezelf niet te groot ging zijn. Het kleur is een zacht roze, die volgens mij makkelijk te combineren valt. De gouden blinkers besliste ik halverwege om erop te doen.

Vinden jullie ze ook zo mooi? Wie van mijn volgers heeft ook gelnagels?

Xoxo

5 gedachten over “Mijn eerste keer..

  1. Aaah zalig zo lezen en lachen hahaha!

    Ik heb ook ooit maar eens gel nagels laten zetten een tijdje geleden, nooit meer voor mij denk ik. Ik verloor 1 hele nagel… en daar is een trauma aan overgebleven. Anyway loved reading your blogpost! ❤️❤️

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

