lifestyle

SHOPLOG // Primark

Zo’n 2 keer per jaar ga ik naar de Primark in Gent. De vrijdagmarkt ligt om de hoek, dus parkeren we altijd daar. Vandaag was het zussentijd. Zonder kinderen trokken we na ons werk richting Gent. Ik ga heel graag naar Primark maar toch breng ik nooit extreme hoeveelheden mee. Ik wil geen te synthetische stofjes rond mijn lijf en helaas zijn de meeste stofjes daar toch wel zo. Wat kocht ik allemaal?


Slippers! Voor deze betaalde ik €4. Ze zitten ook perfect aan mijn poezelige voetjes.


Nog meer slippers. Met bont. Don’t ask. Deze kostten €8 en zitten minstens even heerlijk als voorgaande.



Blinkende sneakers. Ik vond ze geweldig, en voor €11 hoef je ze niet te laten liggen. Stinkvoeten gegarandeerd, maar dat heb ik bij dure schoenen ook. *ha ha ha*



Een bloesje met broderie en poef aan de mouwen. 


Een beige rok met tule. De onderrok is een beetje korter waardoor je benen mooi zichtbaar worden. 


Een blinkende roze rok. Gewoon omdat ik deze geweldig vond!

Een zonnebril met opbergzakje vooe €1,5. Perfect want ik verlies dat toch altijd.


Een Macaron parfum. Ruikt heerlijk!


Save the best for last.. deze geweldige handtas. Voor €5 kon ik hem niet laten liggen natuurlijk.

Welk item vinden jullie het leukst?

Xoxo

4 gedachten over “SHOPLOG // Primark

Geef een reactie

