lifestyle

WIN WIN WIN, 1 jaar Mamavantweeblog!

Win Win Win

Vorige week was het de verjaardag van mijn blog en bij verjaardagen horen taart en cadeautjes. De taart hou ik voor mezelf, de cadeautjes gaan jullie kant uit. Onder alle reacties op dit bericht kies ik er op 7 juli 2017 een winnaar uit. Wil je extra kans maken? Volg dan mijn Instagram en Facebook. Een #repost op Instagram = 3dubbele kans!

Wat kan je winnen?

  • 1 touchsceeen pen (pimp up je IG stories!)
  • 1 ananas
  • 1 geel ananas schaaltje (ideaal voor een bolletje ijs!
  • 1 groene ananas waxmelter
  • 2 honeycomb ananassen
  • 4 ananas tafelkleedgewichtjes

Good luck!

Xoxo

17 gedachten over “WIN WIN WIN, 1 jaar Mamavantweeblog!

  1. Wauw proficiat 1 jaar al, ik ben superfan en kom geregeld naar je blog kijken of er al nieuwe berichten zijn. Op naar de tweede verjaardag!
    Dat gele ananasschaaltje zou zeer goed in mijn interieur passen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

