lifestyle

#ootd op comfy zondag

Vandaag toon ik jullie mijn outfit of the day

De outfit zelf is koel, maar ik warmde hem op met bruine sandalen en een bruine handtas. Ik ben eerder een warm type, maar ik ben eerlijk verrast hoe mooi de koele make-up mij staat.

Veel meer woorden zijn er niet nodig, kijk en laat me zeker weten wat je er van vindt, is altijd leuk!


Handtas: kringloopwinkel, €6,5 
Sandalen: Bristol, €10

Broek: One X one teaspoon, +- €145

Trui: New Look (Zalando), €21

Xoxo


5 gedachten over “#ootd op comfy zondag

Geef een reactie

