lifestyle

Ik heb verlof!

Joepie! Mijn eerste dag verlof zit erop! Een weekje thuis met de kindjes kan niet anders dan leuk zijn.

Hoe gaan wij de vakantie invullen?

Gisteren hadden we alvast een geweldige picknick in het visartpark. Samen met mijn broer, zus en mama. 



Vandaag was het een chill thuisdagje en dat wordt het morgen ook. We deden wat kleine werkjes in huis én de kids speelden in het zwembad.

Na de rust komt natuurlijk ook de drukte! Zaterdag ga ik met Aya naar Antwerpen. Daar werden we uitgenodigd door Mermaid Lelie en Chippo Photography. Aya is al sinds jaar en dag fan van echte mermaids, dus toen ik het haar vertelde was ze natuurlijk super enthousiast. Er zijn trouwens nog steeds tickets te verkrijgen en die vind je hier.


Zondag trek ik met beide kindjes naar Amsterdam. Ook daar werden we uitgenodigd voor een superleuk evenement, maar deze hou ik nog even geheim. Willen jullie weten wat we dan gaan doen? Check dan zondag zeker mijn Instagram stories!

Wat zijn jullie vakantieplannen?

Xoxo

3 gedachten over “Ik heb verlof!

Geef een reactie

