kids·lifestyle

De kast van Enid en Liv.

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Eva, moeder van 2 dochters en vrouw van 1 man. Mijn dochters zijn 7 jaar (Enid)  en 4 jaar (Liv) en mijn man is al mijn man voor 17 en een half jaar. Ik ben 34 (maar ik sprak met iemand hierboven dat dat voor altijd zo zal blijven…LOL). Zelf schrijf ik ook zelf blogje. Beetje nieuwsgierig? Check dan zeker op Facebook en Instagram.


In deze blog heet ik u welkom in de kasten van mijn dochters. In hun kasten hangen vaak dezelfde stukken. I love twinning. Enid wordt groot, ik merk dat in haar keuzes en Liv, die wil eigenlijk gewoon zoals haar zus zijn. ( Nu nog in dank afgenomen, later zal dat een ander paar mouwen zijn… LOL).  


In hun kasten ligt ook altijd winter en zomer bij elkaar en doe dus ook in de zomer hun winterkleren niet naar zolder en andersom in de winter! Hoe je het ook draait of keert we wonen in België en dat betekent 4 seizoenen op 1 dag! 
Ook voor mijn meisjes volg ik graag de trends en kies vaak voor duurzame merken maar zeker niet al hun kleding in hun kast is merkkledij. Helemaal niet. H&M, Zeeman en Zara liggen ook in de kast. Combineren is mijn keyword! 
Wat er nog allemaal in hun kast hangt? Six huhgs and Rock and Roll, Albababy, Smafolk, Tiny cottons en Iglo + Indi. Eigenlijk heel veel stijlen door elkaar maar dat maakt dat combineren juist leuk! Elke keer wat anders! 


Op dit ogenblik ben ik verzot op Bobo Choses, The Animals Observatory en Mini Rodini. Ik vind het dan ook jammer dat een van m’n favo shops er mee stopt nl Retronaut. Voor de rest shop ik vooral op het wereld wijde web maar ook tweedehands. Vaak zijn die exclusieve merken heel prijzig en zo hou ik mijn rekening wat in balans. Een budget per maand heb ik eigenlijk niet. Als ze het nodig hebben dan koop ik het. Ik heb wel een aparte rekening waarmee ik hun kleertjes koop. Kleertjes die te klein zijn zet ik online( en in mijn eigen verkoopgroepje nl. Enid en liv’s kleine kleerkastje) en met de centjes daarvan koop ik dan nieuwe dingen. 


Mijn favoriete webshops zijn Lillefant en Bobilly en in mijn eigen gemeente hebben we ook een hippe winkel, Blue-b. 

De mooiste zomer outfits van dit moment zijn de maxirokken van The Animals Observatory en Bobo Choses. Als Enid ze in haar kast ziet hangen MOET ze ze aandoen. Ook Liv heeft zo een maxirok. Het is eigenlijk supergrappig, zo een minimeisje in een maxirok. 
Zelfs met oversized komen ze weg. En… Het is zo luchtig op heel warme dagen. 


Een vaste waarde in hun kast zijn zeker de jurkjes van H&M. Zo goed als alle prints hangen in hun kastje. Perfect zomergerief. Niet duur en dus ook niet erg als er bv bellenblaasvlekken opkomen.  

Ik heb wel het geluk dat mijn smaak overeen komt met die van Enid. En… Ze shopt al even graag als haar mama ( dat belooft voor later!!). Liv daarentegen is nog klein en laat zich nog aankleden door de mama zonder gemor, zolang ze op haar zus lijkt is alles goed voor haar. 


Ziezo, het zit erop, de kastjes gaan toe en ik hoop dat jullie het leuk en mooi vonden!
Zoen 

Eva

Wil jij ook graag over jouw kindjes hun kastje vertellen? Dat kan! Stuur mij even een mailtje via mamavantweeblog@hotmail.com. Je mag het artikel volledig zelf invullen en je eigen schwung eraan geven.

Een gedachte over “De kast van Enid en Liv.

Geef een reactie

