lifestyle

New in: Essentiel Antwerp/Superga

Yay! Essentiel had deze zomer een collab met Superga! De Superga schoenen zijn hier een hit in huis. Mijn zoon is zijn tweede paar aan het verslijten en ook mijn dochter heeft een paar. Dat ik hou van mooie schoenen is geen geheim.  Ik ging langs bij Essentiel in Brugge en daar lag nog veel te veel dat ik graag wou haha! Enfin, in het leven moet je keuzes maken, dus koos ik deze prachtexemplaren.


ESSENTIEL ANTWERP creëerde samen met SUPERGA een unieke collectie sneakers. We houden er van hoe dit comfortabele maar stijlvolle paar bedekt is met stippen en een dikke witte plateauzool heeft. Ons favoriete paar voor de zomer, ze passen goed bij jeans of een rok. (Bron: https://www.essentiel-antwerp.com)





Vinden jullie ze ook zoooo mooooi? En ze zitten ook echt als pantoffels. Win-win als je’t mij vraagt!

Xoxo

2 gedachten over “New in: Essentiel Antwerp/Superga

Geef een reactie

