interieur·lifestyle

Rust in huis=rust in het hoofd.

De titel zegt het zelf. Rust in huis brengt rust in mijn hoofd. Al even wou ik mijn schoenen een beetje organiseren. De mooiste dat ik heb en enkel voor leuke gelegenheden draag lagen tot nu toe shameless op een hoopje. Dat die schatten veel beter verdienen wist ik ook.

Ik was het zo beu dat ik gisteren naar de hubo om een metalen rek ging. Ik zag het al helemaal voor me hoe het ging worden.


Ziezo! Mijn mooiste paren staan uit. Enfin, als je goed kijk zie je dat ik d kleuren die het best bij elkaar passen heb uitgestald. Ook de boeken geven voor mij een huiselijkere sfeer. Misschien komt mijn lightbox bovenaan, of mijn Adidas sneakers met kurk. Ik ben er nog niet helemaal uit, aangezien die laatste baby’s nu aan mijn poezelige voetjes hangen te bengelen.

Vinden jullie het mooi geworden?

Xoxo

8 gedachten over “Rust in huis=rust in het hoofd.

Geef een reactie

