interieur·kids

Binnenkijken: 3 prachtige meisjeskamers met hoge wauwfactor.

Vandaag gluren we binnen bij Elvira. Ik volg haar al enige tijd via een facebookgroepje. Vandaag neemt ze jullie mee om binnen te gluren in de kinderkamers. Die zijn echt zo mooi!

Ik heb 3 dochters van 9,8 en 1,5 jaar. Mijn oudste 2 meiden sliepen eerst samen maar sinds we zijn verhuisd slapen ze apart. Ze hebben beide een eigen smaak.  Zo houdt mijn oudste van de kleur lila en houd ze van rust en niet te veel frutsels in haar kamer, terwijl de middelste juist van drukte houd. De kamer met lila is van de oudste dochter, goud met roze van de middelste en de jongste slaapt in de kamer waar je wolkjes in terug vindt.


De zilveren lijst van de Ikea in mijn oudste dochter haar kamer vind ik het mooiste item. Het was een spiegel maar die heb ik eruit gehaald.


 Ik ben weg van het kaptafeltje in de kamer van mijn middelste dochter.. stiekem wil ik hem ook. 


 Het chill hoekje zoals ik het altijd noem vind ik het leukste in de kamer van de jongste. Ik zit daar vaak om met haar een boekje te lezen.


De leukste accessoires kocht ik op Aliexpress. Ik vind daar altijd de leukste en vooral goedkoopste dingen.


Via Youtube deed ik de meeste inspiratie op. Ik keek vaak filmpjes van meiden die een room tour gaven en zo ben ik op een aantal ideeën gekomen. 

De rest van het huis hebben de kleuren taupe, wit en zand maar het romantische wat je ziet in de kamers van mijn 2 oudste dat zie je wel terug in de rest van het huis.

Wat zijn het prachtige kamers, vind je niet?
Xoxo

4 gedachten over “Binnenkijken: 3 prachtige meisjeskamers met hoge wauwfactor.

Geef een reactie

