Lichaamsverzorging·lifestyle

Urtekram organic review.

Vandaag deel ik graag mijn bevindingen over Urtekram. Urtekram is een Scandinavisch merk die op de markt is sinds 1972. Ik kreeg een No perfume Cleansing lotion, bodylotion en daycream en kon niet wachten ze uit te testen. (Aya trouwens ook niet want ik vond haar stiekem smeren in de kamer!)



Ik gebruikte als eerste de daycream. Dagcrèmes zijn tricky voor mijn huid, aangezien ik snel puistjes krijg. Deze week kreeg ik 1 puistje op mijn wang. Een heel kleintje, eigenlijk verwaarloosbaar. Ik blijf de dagcreme gebruiken want ben er verder best tevreden van. Ik heb echt het gevoel dat mijn huid er beter uitziet en vooral ook aanvoelt. Ook gebruik ik hem ’s avonds, aangezien je een dagcrème ook perfect voor de avond kan gebruiken. 



De bodylotion voelt ook zeer fijn aan. Het label zegt: 

‘Gives your skin some special attention without any kind of perfume. Filled with nature’s own super care givers like aloë vera, shea butter, olive and apricot kernel oil, making your skin healthy and silky soft.’

En dat doet het zeker! Hij is makkelijk uitsmeerbaar en kleeft niet. Mijn beentjes blijven lekker smooth de ganse dag en voedt genoeg voor mijn droge huid. De tip die ik jullie voor deze graag meegeef: druk niet te hard op het pompje. Er komt redelijk veel product uit en met een erwtje heb je eigenlijk genoeg voor 1 been.


Als laatste komt de Cleansing lotion aan de beurt. Daar zegt het label dit:

‘Cleans your skin gently without any perfume. Removers impurities effectivly and paupers your skin with the moisture manget aloë vera, as well as with almond, evening primrose and jojoba oil. Massage into the skin and rinse with lukewarm water.’

Ik reinig mijn gezicht elke avond met deze cleansing lotion en ook deze doet prima zijn werk. Ik geef eerlijk toe dat ik na een dag zonder make-up niet altijd mijn gezicht reinig. Dit doe ik nu wel dagelijks. Ook mijn  make-up neemt hij gemakkelijk af. Geen panda-ogen meer na het spoelen met water, hooray! Ook hier geldt, niet te hard op het pompje drukken!



Mijn bevindingen van deze producten zijn dus absoluut positief. Eens ze op zijn koop ik ze zeker opnieuw. De producten vind je hier. (Klik!) In mijn buurt koop je ze bij Bio Planet. 

Kennen jullie Urtekram al? Wie kocht reeds producten en is er ook tevreden van?

Xoxo

3 gedachten over “Urtekram organic review.

Geef een reactie

