Lichaamsverzorging·lifestyle

Carmen chopstick curler review.

In mijn ‘beautykast’ heb ik heel wat items om uw haren te bewerken. Daaronder ook de Carmen Chopstick Curler. Ik kocht hem enkele maanden geleden in Kruidvat voor ongeveer €20. 


Een wilde haardos en krullen vind ik echt geweldig! Ik testte hem al uit op Aya en mijn zus, maar bij mezelf zag ik het nog niet echt zitten tot vandaag. Dat mijn armen volledig verkrampt zijn neem ik er gewoon bij 😂.

Enfin, hier is het resultaat:



Ik vind het geweldig! Met een halve bus haarlak hoop ik dat ze er toch nog zeker tot dinsdag in blijven!

Wat vinden jullie ervan?

Xoxo

10 gedachten over “Carmen chopstick curler review.

Geef een reactie

