lifestyle

Wij gingen naar Limburg!

Dit jaar bleven we in eigen land. We boekten bij Landal Mooi Zutendaal de laatste vila die nog beschikbaar was met jaccuzi en het aftellen kon beginnen. Een actieve vakantie zat er voor ons niet in. Ik had nood aan rust en natuur. Daar zaten we dus perfect!

Het huisje was prachtig, het park en de animatie geweldig. Ik kan het park echt aanraden om met kinderen naartoe te gaan! Een grote speeltuin, superveel animatie, zwembad, indoor speelplein,…

Op dinsdag gingen we naar Aken. Ik moest en zou naar de winkel DM gaan. Ik wist dat je daar het merk Balea kan aankopen en kocht voor het komende jaar een voorraad douchegel aan.



In de avond was er een kampvuur met marshmallows.


Woensdag was een pak relaxter. We bleven in het vakantiepark. Zwemmen, jaccuzi, spelen in het avonturenbos,… lekker chill!

’s Avonds deden we een begeleide wandeling door het bos. Het was een zalige wandeling. Alhoewel de kindjes moe waren hebben ze er toch deugd van gehad.

Donderdag gingen we een klein beetje shoppen in Hasselt, en erna een wandelingetje doen in Genk. Helaas veel regen waardoor we al vroeg terug thuis waren. Er was een haard in het huisje en dat maakte veel goed. 

Onderweg kwam ik een zalig stukje natuur tegen!


’s Avonds heb ik rustig ingepakt, zodat de ochtend niet te hectisch verliep. We zijn met een tevreden gevoel terug naar huis vertrokken. Al mag het de volgende keer iets langer duren!


Naar waar gingen jullie op reis?

Xoxo

9 gedachten over “Wij gingen naar Limburg!

Geef een reactie

