Food

Gezonde luie wijven kost.

De titel says it all. Enfin, luiewijvenkost kan vanalles zijn. frituur, pizza, Mcdonalds,… zolang je niet hoeft te koken of amper afwas hebt valt het in de luie wijven categorie.

Ik haat een ontplofte keuken. Echt ik word er tuureluur van. Ik heb ook wel wat beters te doen dan na het eten een uur de keuken op te ruimen. 3 minuten is voldoende

Anyway, ik deel jullie graag mijn luiewijvenkost van deze week mee.

Nodig voor een gezin van 4:

  • 1 braadzak
  • 2 wortelen
  • 2 grote kipfilets
  • 5 aardappelen
  • 1 ajuin
  • Halve rode. groene en gele paprika
  • Lepeltje olijfolie
  • Kruiden naar keuze (ik gebruikt raz-el-hanout en een beetje pili-pili)


De oven verwarm je voor op 180 graden. Je snijdt alles in kleine brokjes en giet alles in de braadzak. Kruiden, eens goed schudden met de zak en de oven in voor 30-35 minuutjes.


Smakelijk!

Xoxo

2 gedachten over “Gezonde luie wijven kost.

Geef een reactie

