lifestyle

Fotoverslag: Genieten met de oudste.

Omdat elk van mijn kinderen recht heeft op tijd exclusief met mama was het dat wat wij deden vandaag. Ik ging met mijn dochter naar een babyborrel én we maakten een wandeling op het platteland. Kijken jullie mee?

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Hebben jullie ook exclusieve 1 op 1 tijd met je kinderen? 

Xoxo

4 gedachten over “Fotoverslag: Genieten met de oudste.

  1. Dat vind ik een reuzeleuk idee!
    Vorige zomer werd ons jongste zoontje geopereerd en was ik 9 dagen met hem in het ziekenhuis. Grote broer was super flink geweest, had niet jaloers gereageerd en we waren zo fier op hem. Wanneer iedereen bekomen was, gingen we met hem naar Plopsaqua en dat was echt heerlijk, moeten we nog eens doen!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie