kids

Een echte mermaid. (+ winnaar give away!)

Joepie! Zaterdag was het zover, we mochten naar een echte mermaid. Zoals ik jullie al vertelde, is Aya gek van mermaids. Blij waren we dus heel blij dat we mochten gaan.

We werden warm onthaalt door Lieke, die Mermaid Lelie speelt. Eigenlijk is dit een foute zin. Lieke is een mermaid in hart en nieren. Je ziet haar passie er zo vanaf druipen. 

We werden warm onthaald, door zowel Fotograaf Tom als door Lieke. We waren meteen op ons gemak gesteld. Want je kent dat wel, ook enthousiaste kinderen zoals Aya kunnen plots eens timide zijn. Maar er was geen tijd voor die emotie. Lieke benoemde Aya meteen met haar voornaam en heette ons welkom. Een ontspannen sfeer, dat maakt alles goed.

We hadden een half uurtje de tijd, maar het liep even uit. Ik had ook absoluut het gevoel niet dat we stipt op tijd naar buiten werden gedreven. Neen, er werd tijd genomen voor een afscheid. 

Zoals ik hierboven al schreef is Lieke een echte mermaid. Wat een lieve vrouw! En ze was zo goed met Aya in de omgang. Oprecht, ik zag geen toneel. Aya mocht vragen stellen, Lieke vertelde ook zelf verhalen. Over piraten en haar vriendinnen. Ze vroeg ons wat auto’s en winkels waren en ze vertelde een beetje over de vervuiling van de zee. Dat vond ik heel tof dat dit ter sprake werd gebracht. Want welk kind wil nu dat er een van de mermaids zich pijn doet aan ons afval?

Tom maakte tal van foto’s en ook ik mocht er even bij gaan zitten. We mochten voelen aan de staart, en het was net echt. De staart en bovenstuk was door Lieke zelf gemaakt. Wat een talent!

Eerlijk is eerlijk, en de prijs is het zeker waard. Je krijgt een fotoshoot en een meet&greet voor de prijs van €125. Ik hoor jullie al denken ‘goh, dat is veel geld’, maar eigenlijk is dat niet. Als je even vergelijkt kost een fotoshoot sowieso al aardig wat centen vind ik. Voor deze prijs heb je echt een unieke en onvergetelijke ervaring. We mochten al zelf 4 foto’s uitkiezen en die werden ter plekke reeds afgedrukt. Hoe cool is dat! Ohja, en aya kreeg een schelp én een echte diamant uit zee. Hoe cool is dat?!

Kijken jullie ook nog even mee naar enkele foto’s die ik maakte?



En enkele foto’s die Tom maakte:





Meer info over mermaid Lieke vind je op haar Facebook pagina, of gewoon via mail: info@asplashofmagic.com. Ook Tom kan je op Facebook vinden. 

Wat vinden jullie van het resultaat? Tof hé!

Xoxo


De winnaar van de verjaardagsgive-away is Annelies V. Je mag me een mailtje sturen op Mamavantweeblog@hotmail.com
Dit is een gesponsord bericht maar veranderd niets aan mijn meening.

Een gedachte over “Een echte mermaid. (+ winnaar give away!)

Plaats een reactie